News Update :
loading...

Friday, July 13, 2012

Pria Yang Mendapat Julukan Terkumuh Di Dunia

Bukan hanya dia tidak pernah mandi, Kailash juga tidak pernah memotong rambutnya sejak tahun 1974. Kini, rambutnya telah sepanjang 6 kaki atau lebih kurang 1.8 meter.

Perkara tersebut dilakukan Kailash kerana mengikut kepercayaannya dari seorang bahawa iaitu seorang ketua agama yang memberi jaminan akan memiliki anak lelaki jika mengikuti ajarannya. Singh kini memiliki tujuh orang anak perempuan.

Setiap hari, Singh yang sebagai petani tersebut menghabiskan masa menggembala lembu dibawah terik panas matahari yang suhunya mencapai 47 celsius. Namun dia tidak pernah membersihkan tubuh. Malah, bldirgantara.blogspot.com Sign melakukan aktiviti mandi api setiap malam, berdoa kepada Dewa Siwa dan menari-nari mengelilingi api unggun. Ritual ‘mandi api’ dipercayainya mampu membersihkan dirinya.

Keluarganya mengaku amat tersiksa akibat perangai Singh yang tidak mandi. Namun mereka kini tidak lagi mencuba memujuk dan memaksanya mandi ke sungai.

Isterinya, Kalavati Devi, 60, berkata berusaha sekuat tenaga mencuba suami mandi namun usaha tersebut malah berakhir dengan pergaduhan. Isterinya juga mengancam menolak tidur sekatil jika Singh tidak mandi, namun Singh tetap berkeras tidak mahu mandi dan setia mengikuti keyakinannya.






sumber

2 comments:

PENNTINNG !!!!!
silahkan tinggalkan komentar jika anda menyukai, jika anda kesulitan melakukan komentar dan tidak memiliki profil untuk komentar silahkan pilih profil Anonymous trimakasih salam dari saya Bhernanda Logan Dirgantara,,

 

© Copyright Astra Dirgantara 2010 -2016 | Design by Herdiansyah Hamzah fazer email gratis | Powered by mugen download mugen chars.