Karena Tidur Terganggu, Ibu Bunuh Anak Sendiri


Seorang bayi berusia 2 tahun mati akibat dibunuh oleh ibunya sendiri di kediaman mereka kerana terganggu dengan bunyi berisik anaknya itu.

Jia Liyuan, 26, membunuh Xiao Yu hanya kerana tidurnya terganggu dengan bunyi berisik anaknya memainkan mainanya. bldirgantara.blogspot.com

Berang dengan bunyi berisik itu, wanita itu bertindak mencekik lehernya. Anaknya yang takut dan menangis dengan tindakan kejam ibunya itu kemudian ditekan di bagian leher dengan tangan kanan oleh ibunya berkali-kali sebelum mendekap tas plastik ke mukanya agar lemas. bldirgantara.blogspot.com

"Dia terbaring di lantai sambil menangis merenung  Saya tak tahu kenapa tetapi saya menekan lehernya dengan tangan kanan beberapa kali.

"Pada ketika itu, saya sangat marah. Kemudian saya mengambil tas plastik dan mendekap ke muka dia sebelum saya memeluknya diseolah-olah dia sedang tidur. bldirgantara.blogspot.com

"Wajahnya kemudian menjadi biru dan sesak nafas," jelas Jia Liyuan kepada mahkamah.

Jia Liyuan hanya menyesal atas tindakannya itu ketika dia dihubungi oleh pusat taman bimbingan kanak-kanak. bldirgantara.blogspot.com

Jia Liyuan kemudian mengatakan kematian anaknya kepada suaminya melalui laman sosial.

Suaminya, Wang, bergegas balik ke rumah dan dia mengambil langkah untuk menyembunyikan kematian anak mereka dengan mengebumikan Xiao Yu.bld

Post a Comment

PENNTINNG !!!!!
silahkan tinggalkan komentar jika anda menyukai, jika anda kesulitan melakukan komentar dan tidak memiliki profil untuk komentar silahkan pilih profil Anonymous trimakasih salam dari saya Bhernanda Logan Dirgantara,,

Previous Post Next Post

Contact Form